Amanda

Alla inlägg den 30 april 2010

Av tjejenamanda - 30 april 2010 22:12

vad vid brasan förut rätt okej men typist mig vänta te sissta stund...



fin bild!<3



  


           


                                   

brasan lite sent...


herrå<333 kram

Av tjejenamanda - 30 april 2010 19:08

snart ska jag nog gå te brasan,om jag orkar ta mej dit..

anars ska jag nog vara hemma o slappa o äta godis o andra godsaker


uppgraderar om jag vart där


  kramis!!!



Av tjejenamanda - 30 april 2010 15:39

hej!

hoppas ni har det bra!

gu vad jag längtar till gruset försvinner det är bara te besvär! i morse hade jag bråttom o komm i värdens fart i nerförbacken sedan skulle jag svänga det vart en tvär bråms.....anars skulle jag hamna i diket men det är ju grus... så jag slirra o hamna pricis brevid kanten av diket

lämnade ochså in no arbetet i dag.... undra vilket omdömme jag får jag satsa på vg men blir nog bara g

fick en orkide en råsa sötast!!

  

och min lilla ängel


I går kväll såg jag på not på 4an not om historia rätt bra men när dom sedan började prata om kanibaler'

vart jag små rädd och jag drömmde mardrömar...

fast ute liggare är nog nästan läskigare...

  

kajsa tror det är lördag i dag <333



  

städat rummett!!

jag hörde en bra dik

äter man inte så dör man,men

äter man så dör man ändå


en till


när du plockar blommor,

plocka en åt mig

när du räknar vänner räkna även mig!

föresten vet ni att valborg var ett helgon


herrå trevlig valbrog<333333


  


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards