Amanda

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

byte i gen

Av tjejenamanda - 17 juni 2010 11:26

hej på alla

det vart bombay dreams i går,som handlar om en indisk tjej som har blivit abdopterad av en svensk mamma,mamman har inte sagt att hon vet vem den riktiga mamman är och att hon har haft kontakt med mamman,den indiska flickan Ebba har många gånger undrat, mamman har bara sagt att hon hittades utanför ett barnhem,men så var det inte,hennes riktiga mamma var så fattig så Ebba köptes av den svenska mamman,en natt hittar ebba alla brev hennes riktiga mamma nira skickat hon tar kontakt med henne på msn,och sparar pengar och åker själv till indien för att hitta sin mamma.Vill ni veta mer får ni se på filmen den är jätte bra och rolig! kanske inte värden bästa förklarning man ja den är bra men jätte svår att förklara

  




Du kanske ser att jag har bytt design igen,vart inte nöjd med den förra.

Nu skiner i alla fall solen det är ca 20 grader varmt och klockan är inte så mycket så det blir nog varmare:)

i dag blire att sola kanske bada antligen i blå lagunen eller tinnis hoppas på blå lagunen det är mycket större där och mindre folk och hundarna kan föja med<3.

Det ända som är dåligt är att det är jätte d jupt på en gång och att det är rätt kallt!

Det går bra jag kan ju simma,och när man vart i ett tag blir man varm,

fast efter en halv timme måste man upp om man inte vill bli helt blå.

Fast att det är sommarlov känns det inte som det venne varför..

just nu längtar jag i alla fall inte till baka till de hårda trä stolarna och alla häften med siffror på,men jag vet att jag kommer gjöra det om nåra veckor

det brukar va så.

här kommer en bild för länge sedan på båten till <3 gottland<333333


  haha vad glad man är :)

det blåste rätt rejält<3


aja nu måte jag gå utt inan jag somnar haha har inte tat på mig mina vanliga kläder än,går altså i pyamas! :)<333

hej så kram!<33  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tjejenamanda - 28 juni 2010 10:45

tjinixen!!! har haft en underbar vecka! först o främst midsommar som var helt o hållet perfect! var hos morfar i stugan,tyvärr kom inte vickan med. Av  morfar fick jag någon slags flytmadrass som man ska ha i vattnet:). Senare gunga jag el ja...

Av tjejenamanda - 21 juni 2010 22:58


Hej på Er, förlåt att det inte blev nåt inlägg i går :( Jag hann  inte o just nu har jag ingen lust egentligen. Jag ska sluta blogga, typ en vecka, för att se  om intresset kommer tillbaks. kram på alla o ha en bra vecka!    ...

Av tjejenamanda - 19 juni 2010 17:45

hej vaknade av att en hund hoppa upp i min säng, gick sedan upp. Hoppa över frukosten och gick ut o läste en tidning,då var det bara lite mulet,men nu spö regnar det!! efter lunchen åkte jag till  ikano och köpte nagelack,och kolla på mobil antli...

Av tjejenamanda - 19 juni 2010 10:45

tjinixen! haha jag la mig inte speciellt mycket tidigare i går. okej här kommer lite mode på indiska! 1                   2             3       4                        5 1 skarfen75 kr indiska 2 kofta 240 kr på indiska 3 skor 249kr ...

Av tjejenamanda - 18 juni 2010 21:04


Håret piskar i ryggen,försöker så myket jag kan att inte rida in i den hästen framför,men det är svårt att hålla balansen i galoppen när hästen då och då  snubblar, plöstligt ropar läraren trav ,men min häst var så pigg att den fortsatte framåt in ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards