Amanda

Alla inlägg den 28 juni 2010

Av tjejenamanda - 28 juni 2010 10:45

tjinixen!!!

har haft en underbar vecka!

först o främst midsommar som var helt o hållet perfect!

var hos morfar i stugan,tyvärr kom inte vickan med. Av  morfar fick jag någon slags flytmadrass som man ska ha i vattnet:).

Senare gunga jag el ja, jag kolla på ett tag när anton gunga,sedan gick han o jag gunga.

Det är en blå stor tunna vi gungar från så man får högre fart,det där snöret

som gungan hänger i är rätt slitet o kan gå sönder när som helst..

men det som är typist är att när jag sitter på gungan så går snöret sönder o jag flyger av,jag flög typ 1och en halv meter!!!

när jag landa hade jag inte alls ont,

men när jag reste på mig hade jag det...

har fortfarande ont i svanskotan,men det går över mer och mer

om jag hade landat mer på ryggen kunde jag brutit den o få sitta i rullstol.

aja vi sov i alla fall över hos morfar

 söndagen

i söndas var det varmt mamma jag anton och våra hundar skulle åka till blå lagunen

där man ska svänga in till parkeringen stog det en tant som var svin tjurig! hon hade satt ett snöre över hela vägen där man svänger in

mamma gick ut o fråga varför ''''då sa hon bara polisen kommer snart''sedan åkte vi o parkera där vi bodde förut o gick upp dit

,först så vi inga poliser men dom kom senare o pratade med dom som åkt bil dit

tydligen äger tjurtanten vägen man kör ner på.

polisen lät rätt iriterrad på tjuriga tanten

i dag! måndag

i dag ska jag o anton köpa en större pool !!!!

det ska bli kul

två bilder kommer nu<33

   rittade av marre i går kväll söööt<3333  


hej då:)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards