Amanda

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av tjejenamanda - 2 juni 2010 20:48

tja tja bloggen<33

har nu vart ute o solat,somande i en halvtimme tills anton kom hem

haha det var skönt:) 

Jag har nu bästämt mig hur jag ska se ut på skolavslutningen...

en vit kläning världens finaste!!

ett par vita söta skor!!

håret ska jag sätta upp med hårspännen tror jag ska testa nån dag inan om det fungerar,annars blire lockigt utsläppt tror jag :Djust det nu vet jag varför jag fick så ont i huvudet...

det var för att det var varmt ute o jag typ inte druckit något i dag :(

ska ha vatten flaska i morgon<3

aja ska se på tv nu,sedan sommna tidigt haaha längtar till sommar lovet as mycket o till midsommar nästan ännu mer..

hej då sverges alla sötisar!<3  

Av tjejenamanda - 2 juni 2010 16:36

I dag gick jag hem efter son mådde helt engkelt inte bra

när jag kom hem såv jag i några timmar sedan mådde jag något bättre kommer säkert i morgon :)

blir att gjöra läxoroch såva lite

o ta det lungt så jag kan gå i morgon

o vad jag är hungrig måste äta något ochså

  

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards