Amanda

Alla inlägg den 1 juni 2010

Av tjejenamanda - 1 juni 2010 15:25

  

aså tänker dom här skorna till ett par bruna ben och en vit kläning eller shorts

aja erkän söta!! 129 kr på hm!

   söta va??

129kr på hm


  

love!!

399 på hm


  


  

vad tycks? 129kr på hm! sötaaa




  

aså för ett tag sedan hittade jag denna i svart o tyckte att den var dyster

men nu i blåt överlycklig är jag!!!!!! fins på hm!

kom i håg att komentera vilka skor som är finast hej då!

Av tjejenamanda - 1 juni 2010 14:54

tja

i dag har det mesta varit normalt,till lunch

var det fisk o potatis och sås

 rätt okej det med,efter lunchen var det hemkunskap då fick jag superenergi,..när vi hade börjat lektionen sa hon att vi skulle städa hahah tänkte jag det kan väl inte vara så svårt men ja...

Det var det äckligaste fettigaste kök

jag sätt som jag o

 linda o emil skulle var tvungna att städa

ex..

*det låg en potatis som var helt mjuk på ett skåp o det var så klart JAG som fick klättra upp på olika bänkar o hämta det,men jag tog papper runt handen

uhh jag ryser fortfarande.

När jag hade hämtat den bläiga potatisen tänkte jag att vår grupp får sluta för vi är ju klara men icke sa nicke...

först fick vi vänta i typ en kvart

sedan sa hon änkligen något ...

gå å sätt er nu...

ok tänker jag men bara det inte tar långt tid, sedan står hon där o rabblar upp hela betygsättningen för årkurs 7 i minsta detalj

jag lyssande faktist.. ett tag sedan tänkte jag på annat ex på att väggarna ska vara vita men är brun beiga och att det flög 4 flugor genom rummet

kan ni fatta hur tråkigt det var!!?

plus efter all överskotts energi jag fick,så började jag bli trött

aja hon släppte oss sedan efter typ en halv timme

nu ska jag slappa se på tv läxor m.m

ses kram!<3

haha en bild från en kenel i karlstad!<33  

Av tjejenamanda - 1 juni 2010 07:42

hej i dag är det 1 juni gu vad tiden går fort snart är det midsommar lännggtar!

aja ska till skolan snart nu är det bara 7 och en halv dag till skolan slutar<3

senare måste

*matten göras

*so helt klar

*städa rummet

*m.m

jaja det 'är typ det som måste göras i dag

aja glöm inte att rösta på omröstningen...!<3

hej då kram!!<3

 

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards