Amanda

Alla inlägg den 13 juni 2010

Av tjejenamanda - 13 juni 2010 19:31

HEJ svejs bytte nys design bra va!??

aja på omröstningen van sommar,aja var på flygplans grejen förut och såg när dom hade visning på alla flygplan rätt häftigt,men när jag vart där från  12 till typ 6 började jag tröttna madde jag o erica hade gott så mycket så jag hade fott sko skav värsta blåserna var det,så jag gick hem bar fotta! gissa om det gjorde ont för jag gick säkert 4 te 5 km  på asfalt,när jag kom hem tyckte jag golvet var lent hahah,i morgon får jag se vad jag ska gjöra haha kommer alltid på not i sissta stund,

inte så långa inlägg i dag kanske längre i morgon,designen tog rätt lång tid 

just det lämna gjärna en komentar om vad du vill vi ska ha för omröstning kram på alla!

Av tjejenamanda - 13 juni 2010 09:42

tja tja på alla !

haha det blev tält ändå rätt kul utan att jag vakna vid tre tiden av att jag frös och att det spö regna men jag somnade om till 8 sedan gick jag upp,aja ska nog te flygvapenmuseet i dag,hahah har annars suttit o spelat guittar hero på hard hela morgonen först gick det åt helvete men sedan klarade jag det,nu e det bara expert kvar!

ne jag ska vara ute, solen skiner nästan hel blå himmel!!

aja kram på alla!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards