Amanda

Alla inlägg den 8 juni 2010

Av tjejenamanda - 8 juni 2010 17:24

tja !

okej dagen börja med sovmorgon,  det var skönt ,sedan cyklade klassen till valla, vi var i vallaskogen och gjorde olika övningar rätt kul,sedan åt vi mat hamburgare. Sedan köpte jag glass, det var gott det. Vi spelade brännboll, det var inte så kul, för vi förlora,jag o typ 3 till var dom som hjälpte till alla andra bara stog där med händerna i byxfickorna men det är mer okej än att sitta ner!!!

Efter  vi gjort det åkte vi hem,jag cyklade i väg på en gång,när jag kom till en jätte lång rak väg o kolla bak så jag ingen...o jag orkade inte vänta o fråga om vi skulle kryssa av oss i skolan för det gjorde vi ju när vi var i tinnerö..man gör ju det för att man ska veta att man lever tror jag eller venne.

När jag kom hem fick jag ett trevligt välkomnande av mina söta hundar,

sedan åkte jag och mamma till ikano o köpte hårspännen o en tröja till anton till  sommar avslutningen.När jag senare kom hem hade jag överskotts energi venne varför men så var det..

 Jag är trött, såg en lång film i går kväll

tänkte gå o lägga mig vid 8 sedan vid 9 sedan vart det 10

jag kunde inte gå  ifrån filmen, var jätte bra!!!!

ITS' COMPLICADED!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

den är så jävla bra! handlar om en kvinna vid 50års åldern som hade en man som hon hade fått barn med, men dom gjorde slut när det yngsta barnet var 27

för han träffat en anann kvinna,men han blir kär i den andra kvinnan igen

när dom träffas på en bar I USA

okej den verkar inte så bra men det är den jätte bra helt värd att kolla (y)

kram alla sötnosar!!!!<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards