Amanda

Alla inlägg under maj 2010

Av tjejenamanda - 31 maj 2010 15:58

hej svejs kom nys hem efter en lång dag i skolan,först matten är jag inte klar med som skulle vara inlänad i dag och sissta lektionen var det engelska och oförberät prov men ja hoppas allt går bra

har fått en ny hobby utanför vårt hus finns en skog med många uppförbakar och neråt,så ska nog ta cykeln o cykla lite det ska bli kul:D

sedan kanske hoppa stuts matta och så klart läxor...

får se om jag årkar me alla läxor.. men det är ju snart sommar låv man får tängka så,här kommer lite kläder som jag hoppas passar<333

  

  

aså dena klänning är så fin fins på lindex

  

                                         nån gulig väska

  

                                                                                         
altså kläningen är brun men faktist


                  

snnyg finns

279 kr på indiska

 

väska på indiska för 299 kr<3

  

  

gulliga legings på indiska för 199

 

 

    

indiska   249                        indiska 159<3

 

 

      

fina sommar kläder        indiska                         149 kr på indiska 

199

 

 

aja det var allt där det inte står pris eller affär kommer jag inte i håg

o hinner inte kolla det mesta är från indiska eller hm

pussss!!

  

men störst är kärleken!!!!!!!!!

GLÖM EJ ATT RÖSTA PÅ OM RÖSTNINGEN  

Av tjejenamanda - 31 maj 2010 07:30

ska till skolan snart gick upp tidigt o har nu tråk

måste städa i mitt rum ochså jag har tidningera överalt och halsband,kläder m.m om man inte räknar med helgen är  det typ bara 8 dar kvar till sommarlåvet aja nu ska jag platta håret ses!

Glöm inte att rösta på omröstningen!

  

Av tjejenamanda - 30 maj 2010 13:05

hej svejs i gen

här kommer lite bilder

 ja ritat

  



  

en kompis ritade av marion

Av tjejenamanda - 30 maj 2010 12:05

tja nu har linda åkt

,haha fan vad kul vi har haft,jag tog mammas cykel o linda min,vi åkte i skogen efter ett tag kom en ler pöl o jag sladda hah fan vad läskigt det var.linda låg efter så hon gick av.

Just nu är det sol skönt!!

ska sola sedan  gjöra läxor,skulle gjort dom med linda men det blev inget.

längtar som bara den till sommar låvet

aja puss på alla!<33

  

Av tjejenamanda - 29 maj 2010 17:03

hej svejs

har nys varit i mjölby på marknad,linda var med det var kul:)

just det linda såv hos mig i natt hon såv på luft madrasen o mitt i natten vaknade jag av att hon rammla av hahaha o vakna

i dag blire en till dag med linda,hon åker hem i morgon non stans runt lunh

om solen håller sig kvar så ska vi tälta i natt<33

fan vad kul det ska bli

hej då på alla sötisaaar

en bild på marre som lucia i vintras<3

  

Av tjejenamanda - 28 maj 2010 21:17

hej svejs

sitter o kollar på talang med linda

det regnar o vi ska gå ut och hoppa stuts matta ha ha  det ska bli kul..i morgon ska jag till mjölby.

här kommer veckans bild

  


kram på alla  nu ska jag bli blöt <3<3 (linda med)<3 hahaha

Av tjejenamanda - 28 maj 2010 08:12

hej hej

förlåta att jag inte skrev i går var med linda o manda så hade inte tid.jaja

i dag kommer nog vickan vid 9 så jag ska gå o mötta henne vid buss hål platsen

det ska bli svin kul!

måste hinna kolla min so o matte,ochså e inte helt klar


Av tjejenamanda - 26 maj 2010 15:03

hej hej

i dag har det varit en helt normal dag fast den slutar nog anorlunda,ska till skolan kl6 o stå o sälja bröd..

plus att jag har jätte myket läxor att gjöra so till i morgon eng till i morgon och rätta lite på mitt svenska arbetetill i morgon . men det bästa! jag fick vg på min bäretelse i svenskan!!!supperrr nöjd e ja

jag vet att jag låvade ett långt inlägg förlåt det får bli nån gång i helgen tror jag eller  i morgon ska försöka hinna upgradera efter jag har varit i skolan ochså ! <333

 puss sverges sötisar!

jag o linis

  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards