Amanda

Alla inlägg den 9 maj 2010

Av tjejenamanda - 9 maj 2010 18:37

hej hej

var vid Ö&B förut har nu gjort ett

halsband som jag är nöjd över

  

vita glittriga pärlor med stora svarta med mönster

   söt vovve



   ännu sötare



   roligast <3


hej då  


Av tjejenamanda - 9 maj 2010 10:53

veckans bilder!

    

  

nåra vackra roser!





  


loveee denna bild!!!!

Av tjejenamanda - 9 maj 2010 07:54

god morgon

i dag är jag på bra humör,även fasst det är tidigt på morgonen,senare i dag ska jag nog te Ö&B ska köpa grejer så man kan göra smycken myket roligt!

ska nog snart te ullared det var meningen att vi skulle åkt för länge sedan men det vart krångel med bussen och jobbet och skolan

det här är lite fina saker som jag kanske ska andvända på sommaravsluningen


     

jag tycker den är as fin men mer      denna var mer färger på...

 färger

       

här är en klänning jag gillar jätte myket                                            ochså en fin

fans i blåt ochså



jag hitta många fina klänningar men ingen som jag är super nöjd med ska forsätta leta

hej då  

säg gärna vad ni tycker grnom att rösta på min omröstning! och komentera




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards