Amanda

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av tjejenamanda - 10 maj 2010 16:09

hej

 på morgonen väckte min pappa mig kl 7

men jag somnade om...  

och vakna sedan,(när jag somnar om brukar jag bara sova i typ en kvart) ,i alla fall när jag vakna gick jag ner och tog fram frukost,samtidigt kolla jag på klockan och så att jag bara sovit i en kvart som jag brukar men klokan var inte kvart över 7 utan kvart över 8

jag fick panik jag hade ju bara pyjamas på mig

,jag kasta in maten i kylen sprang upp och väckte anton och klädde på mig tog munnskölj och sprang ner för trappen kasta på mig jacka och skor när jag kom ut spotta jag ut munnsköljen och cykla till skolan men när jag kom dit hade vi inte ens börjat fick sitta typ i 10 min och vänta

jag var först sen man sedan var jag helt plöstligt tidig



senare skulle jag redovisa  NOn,jag brukar vara rätt nervös

men det var jag inte,det var nog för att jag senare skulle redovisa england på engelska

men det gick bra i alla fall, non

engelskan sisådär

eller ja mitt uttal var inte så bra...

men jag är nöjd med min dag

hej då<3

 

 

Forsätt!!!! rösta på omröstningen kram :D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards