Amanda

Alla inlägg den 5 maj 2010

Av tjejenamanda - 5 maj 2010 15:56

hej!

 

på morgonen skulle jag ta på mig tajts...med linne eller kjol,hittade efter ett tag ett passande par men sedan när jag skulle ta på mig dom så gick dom sönder!!

hur lyckas man...

alla byxor utan ett par svarta var i tvätten

och de svarta är dom mest obekvämaste byxor man kan ha!

men dom fick duga i dag,och sedan ett svart linne sedan cyklade jag te skolan

där jag en gång förut nästan ramla saktar jag nu ner...när jag komm te skolan var det språk val

 

litte senare var det no vi jobbar just nu om alkohål och droger rätt intersant

 

sissta lektionen var so förra gången skrev jag prov jag skulle skriva 10 fakta om jordens inre krafter  

så vi fick ett papper o skrev minst 10 fakta! men jag skrev bara 9 man kunde få

-

ok

bra

 

och jag fick bra!!

bäst som jag är:P

 

nu ska jag bara vänta på att mamma kommer hem från helen hektor (kompis)

sedan ska mamma o jag till stan

tycker jag...

 

kram!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards