Amanda

Alla inlägg den 21 maj 2010

Av tjejenamanda - 21 maj 2010 19:51

hej hej,i morse hade jag lektion med 3or rätt kul,när vi var lediga sola jag skönt, vart brun om benen.annar slutade en halv  timme tidigar skönt de med,när jag kom hem skulle jag rida,rida på klara en häst som var vit med bruna fläckar.har aldrig ridit henne förut, så det skull bli kul tänkte jag men..

i början satte sig en geting på min axel o jag satt där på hästen o var rädd men satt helt still,det fick jag beröm för av många olika

När vi sedan skulle galoppera på volterna så ville hon inte svänga vid mitten,jag fick panik först för pricis brevid hästen stod helt plöstligt ridläraraen, akta skrek jag !!! o kom i full galopp! hon kasta sig åt sidan för att inte bli på sprungen sedan red klara typ 2 varv runt hela ridhuset medan jag desperat försökte få henne o stanna. sitter o små flinar åt hennes min..

hoppas ni som inte rider fattade..

aa det var allt ska se på talang nu

hej då!!

kram på er alla!!!!<33  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards