Amanda

Alla inlägg den 17 maj 2010

Av tjejenamanda - 17 maj 2010 18:13

hej i gen här kommer några fina bilder<3


     



  

en fin dikt

  

blomma eller not fint i alla fall<3


hej då <4<3

Av tjejenamanda - 17 maj 2010 17:40

   hej i går kväll  var jag dålig på fotboll

körde lite med min lillebror

först lyckades jag ta sönder mammas rosor i rabatten sedan lyckades jag sparka in bollen till 2 grannar åt vänster,sedan rulla den i väg ner för gatan där nästan en bil körde över den,sedan upp i  det högsta trädet så jag fick hämta en stege sedan lyckades jag sparka så jävla snett så bollen flög in till grannen åt höger och den bollen landa pricis frmför hans fötter

aja klantigast 2010 för mig,vad är det klantigast du har gjort ,berätta gärna om era klantigheter<3 kul läsning<3

aja ska skriva en uppsats om medeltiden till i morgon det går nog bra hoppas jag..

även fast jag inte är klar en...


just det var på stan i dag eller ja

först i skolan och hade drama as kul,sedan sa dom att bussen till stan skulle gå kvart över fast vi började hel,det var skolans buss men jag betalade själv

på en kommunal buss sedan åt jag på macdonald gott!!<3

sedan gick vi till nåra butiker kul det med

sedan till keramiken det var också kul men inget

,inget slår draman det var så jävla kul vi garva nästan hela tiden

men nu ska jag göra något annat får se kanske svenskan

eller se på tv

<333 kram

komentera så mycket ni vill

 så blir jag extra glad

 

 

vad tycks,jag älskar bilden i alla fall

   

 hej då<3




Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards