Amanda

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av tjejenamanda - 5 juni 2010 20:22

hej svejs har fått värsta bonnbrännan i dag när jag kollade på hundarna

aja här kommer lite bilder sen i dag


  



 

marions  bror<3


    

marions  bror, tjejen som står brevid är hans matte

alltså marres o kajsas första matte

    

marion löper så det var bara kajsa som följde med



   suddig bild

  samma hund men mindre suddig                 vinnare!

när vi kom hem var jag trött,mamma o jag pratar om att jag ska ställa ut kajsa o marion i augusti det ska bli kul...om jag nu kan få hundarna att lyda.

När jag vilat så spelade anton o jag kubb,han vann  först sedan jag,sedan jag men han tyckte jag fuska så det blev inget mer,sedan ville kajsa o marion skutta runt lite så vi släppte som på tomten. Man tror  inte det är sant marion det bruna hoppar utan problem över alla stenplattor kajsa tar precis tag på kanten men aså wow!

aja en bild till


  

 

hej då alla hoppas ni tycker om alla mina hund bilder!<3 glöm inte omröstningen!!!! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards