Amanda

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av tjejenamanda - 10 juni 2010 19:35

tjinixen,satt för ett tag sedan i kyrkan,först sa vår musiklärare något om att han skulle sluta och att vi skulle få markus i stället,tydligen var benny bara vikarie när marcus var pappa ledig.sedan var det nån sång,sedan rektorns sega tal,sedan sa alla hej då,sorligt :'(

aja fick en ros av mamma,en röd som lukta gott,sen gick linda l o jag till hennes buss o jag  gick jag till min cykel,venne varför men cykla hem barfota o la skorna i cykelkorgen.

När jag kom hem vart det datorn ett tag..

sedan kom det underbara vädret  som alltid kommer på skolavslutningar...

spö regn,fast det slutade,

sedan kasta jag boll med hundarna och sparka fotboll mot väggen tills pappa sa så får man inte göra,akta fönstret,då gick jag in

aja ska jöra något kul nu haha får se vad det blir!

haha ses i morgon <33

Av tjejenamanda - 10 juni 2010 08:03

HEJ svejs om bara några timmar slutar jag skolan!!!!

fast ja först måste jag börja, vi har sovmorgon till halv 11 .fast  klockan  är typ 8 så är jag klar ;)

ska  gå ner o sätta plåster på mina skavsår så jag kan ha mina fina skor ;)

ja sedan får jag väl vänta,kraaam!!<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards