Amanda

Alla inlägg den 3 juni 2010

Av tjejenamanda - 3 juni 2010 16:29

tjinixen

sitter här o tycker synd om mig själv,

okej det började på morgonen med att jag skulle ta på mig ett par vita sommar skor typ som dom,   ...

men jag tängte inte på att vi hade gympa, ute ännu värre jag skulle orientera,först gick det bra. Sedan började skorna skava så jag sprang barfota tills jag var tvungen att gå in i skogen.

När jag letade efter kontroll 4 träffade jag kevin som jag sedan gick med ett tag,

när vi hade tatt 3 o 4 o 6 så hade jag med mina nya vita skor

*sprungit i lerpölar

*hållt dom i handen

*sprungit i brännässlor

Aja när vi tatt 3 4 och 6 så skulle vi ta 1an

men då hade jag så ont i mina fötter så jag gick, å  han sprang i väg

efter ett tag kom jag äntligen till en stig,

det var en grus stig,men det stog en bil parkerad på vägen med en gubbe i (när kevin o jag sprang träffade vi på några som sa att han i bilen ville lura in dom i bilen men dom sprang i väg).Okej jag fattade direkt att det var han

först hade han helt öppen dörr sedan stängde han bildörren och öppnade den i gen o kom i mot mig så jag hoppade in   i taggbuskarna.

Ajajajajajaj fan vad ont det gjorde, men jag slet mig loss o sprang på gräs,  hoppa över nerfaldna träd och små taggbuskar.

Jag hörde att han följde efter mig

då kastade jag av mig mina värdelösa skor o höll dom i handen igen

o sprang,

när jag sprungit en bit såg jag lilla ica

hahah  vad kul det såg ut, från skogen kom en tjej med svettig panna och helt ill röda ben och fötter!

aja jag sprang förbi nåra gubbar o tjejer från typ tokarp

upp för backen och rakt fram på asfalten, efter ett tag vågade jag titta bak,

phuuu han var inte där.

Jag kollade på mina ben, sprang sedan vidare.

Sedan åt jag o hade sedan musik.

aja nu ska jag gå ut o sola med  mina illröda fötter och ben

ha det bra!

kram


Av tjejenamanda - 3 juni 2010 07:19

hej svejs ska snart till skolan,glömde att titta på engelska gloserna men det brukar gå bra, få kolla i skolan:)

nu är det bara 4 dagar kvar i skolan !!!:D<3

fan vad skönt.

Just det i dag är det redan 15 grader varmt!

ska nog bli änu varmare senare

aja bloggar mer när jag kommer hem<3:)

hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards