Amanda

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av tjejenamanda - 4 juni 2010 21:07

hej svejs!<3

dagen började med att jag hade idrott med  idrottsprofilen det var kul först, körde vi badminton med julia,alma ch rebecca,sedan fotboll med några till.

Lite  senare hade jag Trä-slöjd,men gick i dag över till sy-slöjden

fast har efter det konstaterat att trä-slöjd är bättre

sista lektionen hade jag svenska eng haha såg på engelsk film och åt popcorn med tilda!<3

när jag kom hem från skolan åkte jag till stallet

  

haha en bild på mig o  hagens chans

när jag ridit klart gick jag till chans spillta där det hände en sak...

brevid chans står ludvig men när jag kom o skulle tränsla av stog ludvig i chans spillta o han

hade ingen grimma som ska hålla fast honom så han inte går i väg

men ludvig stog där snällt o fint i spilltan helt lös<3 så himmla söt!

Aja fick  bort ludvig o ställa chans på sin rätta plats.

sedan åkte jag hem och åt pizza,

i morgon ska jag på hundutstälning med den lille kajsa!<333

kommer förmodligen göra något inlägg vid 8 tiden på kvällen

aja jag får se om jag hinner,nu ska jag gå ut o spöa anton i kubb!

hej då!<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards