Amanda

Alla inlägg den 9 juni 2010

Av tjejenamanda - 9 juni 2010 15:16

hej svejs alla!

längtar te i morgon... då är det sko avslutning!!!

o sedan nåra veckor efter det midsommar,antagligen firas det med vickan <3

aja har duschat  så sliper jag göra det i morgon.okej på morgonen i dag städade jag mitt skåp la allt i väskan o hämtade en lärare som skulle godkänna det,hon sa du kan ta låset i väskan o stänga skåpet,sedan gick hon.

Det kändes faktist lite sorligt att behöva lämna skåpet,  jag tyckte om det jag vill ha det nästa år igen, det låg så bra till o så.

Nästa år börjar jag 8an :D

Jag minns när jag började 1an  och  jag pratade med en släkting om det,

han sa hur känns det att börja 1an

då sa jag  att det känns okej

det är ju inte så långt kvar tills jag går ut skolan sa jag..

han bara skrattade o gick

då tvivlade jag på det en kort sekund.

Nu  vet jag,tiden går snabbt,i morgon har jag gott klart 7an, gått klart 7an i en klass som jag förut inte kände,på ett sätt längtar jag tillbaka till min förra skola på ett sätt inte.Liksom jag kan inte prata med dom i klassen om hur det  var i 1an 2an till 6an det kan ju dom..

men nu måste jag dra hej då!<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards