Amanda

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av tjejenamanda - 7 juni 2010 16:19

hej svejs i dag har det vart som alla andra dagar utan att jag glömmde en läxa hemma så jag cycklade hem på rasten och åt hemma,sedan cyklade jag till skolan i gen då var det matte prov sedan engelska prov,matte provet var om median,medelvärde.medelhastighet och %,på matten var det ett vanligt papper med siffror skulle vara mycket roligare om det var lite mer färg på pappren, de är ju bara vita med svarta små tal blää ,På engelska provet skulle vi se på någon tråkig film om hur det var för 100 år sedan i USA!, aja o svara på frågor sedan  efter lektionen började det regna , o jag cyklade hem,i morgon blire att cykla till  valla, haha det ska bli kul på ett sätt o tråkigt på ett annat.

Jag är i valla varj e fredag.. men jaja inte med klassen :D hoppas det inte regnar...

längar till torsdag!  jippi vad jag längtar,har aldrig behövt sommar lov så mycket som jag gör nu!!!

har nyss  flätat håret, i typ 10 flätor haha det är  lite väl konstigt

förresen kolla på you tube det vackraste jag vet orginal,den låten är jätte fin helt värd att höra på!!<3

sedan linda benzing alla flickor utom jag,okej jaja jag fattar vad ni tänker...men dom har gjort om lite ,eller ja mycket aja mycket garv kommer komma ur eran mun om ni kollar!

hej då

hej

Av tjejenamanda - 7 juni 2010 07:41

svejs!

i går hann  jag inte göra ett inlägg gjorde matten och var o bada, var ju över 20 grader varmt när jag kom hem, gjordes lite mer läxor och åt.

Aja gör ett inlägg senare i dag hinner inte nu.

hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards