Amanda

Alla inlägg den 16 juni 2010

Av tjejenamanda - 16 juni 2010 21:02

hej alla,min dag  började med solsken,först var jag hemma sedan var det meningen att jag skulle med vickan te simhallen men hon skulle rida o sedan förstod jag inte riktigt men hon han helt enkelt inte.Så jag åkte till blå lagunen med en kompis te anton och hans syrra emma.Blå lagunen var först en grus grop men senare kom det vatten i den på nått sätt,och det började växa alger den badplatsen var inte speciellt trevlig,så dom som grävde den första grävde en till brevid,där det är jätte fint det är där de flest badar.Den här gången skjutsa mamma oss,men när vi bode i vårt förra hus cyklade vi så nära var det.Vi var där från 12 te typ halv 4 då vi började frysa,vi hade jätte kul.När vi cyklade dit för köpte vi alltid jordgubbar...men det fanns inga nu :(

fick en rejäl solbräna ochså<3

om det e fint i morgon ska vi dit igen o kan inte mamma skjusa eller pappa så får jag cykla det blir typ 2 och en halv mil,haha det är bra träning



nu ska jag nog sätta på en film ...hm undra vilken

aja jag tar först bästa!

hej då :)





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards