Amanda

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av tjejenamanda - 18 juni 2010 21:04

Håret piskar i ryggen,försöker så myket jag kan att inte rida in i den hästen framför,men det är svårt att hålla balansen i galoppen när hästen då och då  snubblar, plöstligt ropar läraren trav ,men min häst var så pigg att den fortsatte framåt in i andra hästen,i sista sekund lyckades jag sakta ner!
samtidigt måste man sitta ner på rätt sitt ben ,och ducka för alla grenar som kommer flygande i världens fart trots detta är det jätte härligt att rida ut.

den här gången fick jag o

klara,värdens bästa klara! 

er sötast i värden!  

okej den vart sne !

aja ses i morron kram på alla!<3

Av tjejenamanda - 18 juni 2010 14:58

hej svejs

I dag vaknade jag typ 10.Måste göra något åt att jag sover för länge,ska lägga mig tidigare i dag,senast 10,fast så blire nog inte än då...

har tittat på back to the future! den är jätte bra så jag var bara tvungen att se 2an och 3an också,jag satt fast klistrad framför tvn till 2 tiden då jag gick ut och sola lite,det är skönt ute himlen är lika blå som i går,fast det blåser rätt rejält.

Snart ska jag och rida det är sista gången i dag,så vi ska rida ut

det är första gången i år gu vad jag längtar,hoppas bara jag får en häst som det är lite fart i!

jag gör nog ett till inlägg när jag kommer hem

ooo efter ridningen blir e pizza!!!<333333

herrå!

Av tjejenamanda - 18 juni 2010 09:59

DISS: först vill helst dissa personer som trycker ner andra,själv tycker jag det är väldigt omoget att exp säga fan vad ful du är ingen vill ha dig eller gu vad du är tjock,det är jätte hemskt att vissa blir utsatta för detta,alla ser inte lika dana ut o så ska det vara!

HISS!jag vil hissa filmen deaja vue!

som handlar om en kille som reser till baka i tiden för att rädda en tjej och en båt med många människor på.

¨¨han kör bilen med bomben ner i vattnet det kommer in vatten i bilen,tjejen lyckas ta sönder bil rutan o överleva men killen dör av att han kan inte hålla andan,men genom att det var tilbaka i tiden kom han från den vanliga tiden och var helt normal.rekommenderas starkt!!

ses nu ska jag äta frulle!

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards