Amanda

Alla inlägg den 17 juni 2010

Av tjejenamanda - 17 juni 2010 18:02

jag hör skratt från granngården och lite då och då ett svagt skrik,där nån skriker mål! någon spikar,någon klipper gräset. Jag hör löven susa i vinden,nån som startar en motorcykel och ett svagt skrammlande i  hundarnas koppel.

Jag sitter ute i hettan, det har varit nånstans runt 28 grader i dag!! fasst nu är det bara runt 20 helt perfekt värme!

himlen är helt blå,som den var hela dan. Det kan inte vara mer  perfekt,jag ser också att jag fått rejäl solbränna på halsen,ben o armar!",

jag hoppas att det blir samma väder i morron!! men tyvärr säger inte väderleksrapporten det,eller jo om jag bodde i skåne skulle jag få sol,men där jag bor och ska nog göra ett tag framöver,ska det bli regn!

På lördag ska kronprinsessan gifta sig, jag tycker nog media har skrivit för mycket om det,en vän till mamma sa att det var en tant som hade varit hos frisören o fixat håret och kläder men som sedan bara ska sitta framför tv

då e man bara litte konstig. :S

Nu är i alla fall pappa klar med garage han har varit ledig nu ett tag o målat om och bytt tapeter, riktigt fint vart det.Det ärvitt och ljus grå rand sedan vit igen.

hej då kram<3333

  


Av tjejenamanda - 17 juni 2010 15:44

  

det vart inget bad i dag anton ville inte,o jag orkade inte cykla själv

el fråga nån annan,i morron blirre nog regn:(

fasst jag ska bada i morron!!! spelar ingen roll om det spö regnar!

ska nog dit med emma och anton och hans ena kompis.

 

just nu är ia här me matte,hundarna har sprungit

helen berrätta en rolig historia om i går

hon och min mamma hade vart hos någon kompis i går kväll

mamma hade med marion,helen hade med ia,mamma släppte inte marre för hon visste att hon skulle springa i väg,men helen släppte ia,det gick bra ett tag

litte senare hörde dom ett skrik

från grannen,Ia hade gått in i deras hus där den lilla ungen satt

mamman kom ut o fråga..är det här din hund?

hahah litte för roligt var det!

hej då kram!<33

 

Av tjejenamanda - 17 juni 2010 11:26

hej på alla

det vart bombay dreams i går,som handlar om en indisk tjej som har blivit abdopterad av en svensk mamma,mamman har inte sagt att hon vet vem den riktiga mamman är och att hon har haft kontakt med mamman,den indiska flickan Ebba har många gånger undrat, mamman har bara sagt att hon hittades utanför ett barnhem,men så var det inte,hennes riktiga mamma var så fattig så Ebba köptes av den svenska mamman,en natt hittar ebba alla brev hennes riktiga mamma nira skickat hon tar kontakt med henne på msn,och sparar pengar och åker själv till indien för att hitta sin mamma.Vill ni veta mer får ni se på filmen den är jätte bra och rolig! kanske inte värden bästa förklarning man ja den är bra men jätte svår att förklara

  




Du kanske ser att jag har bytt design igen,vart inte nöjd med den förra.

Nu skiner i alla fall solen det är ca 20 grader varmt och klockan är inte så mycket så det blir nog varmare:)

i dag blire att sola kanske bada antligen i blå lagunen eller tinnis hoppas på blå lagunen det är mycket större där och mindre folk och hundarna kan föja med<3.

Det ända som är dåligt är att det är jätte d jupt på en gång och att det är rätt kallt!

Det går bra jag kan ju simma,och när man vart i ett tag blir man varm,

fast efter en halv timme måste man upp om man inte vill bli helt blå.

Fast att det är sommarlov känns det inte som det venne varför..

just nu längtar jag i alla fall inte till baka till de hårda trä stolarna och alla häften med siffror på,men jag vet att jag kommer gjöra det om nåra veckor

det brukar va så.

här kommer en bild för länge sedan på båten till <3 gottland<333333


  haha vad glad man är :)

det blåste rätt rejält<3


aja nu måte jag gå utt inan jag somnar haha har inte tat på mig mina vanliga kläder än,går altså i pyamas! :)<333

hej så kram!<33  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

viken glass tycker du är godast en varm sommar dag?
 is glass
 daim
 magnum
 tip top
 88
 sandwich

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards